Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Wednesday, November 10, 2010

Hanya Sepotong Kek



Macam yg korang tahu kan 021110 adalah hari kelahiran aku yang ke33 tahun. Alhamdulillah syukur kepada tuhan yang masih memberi nikmat kehidupan untuk aku terus menjadi khalifah dimuka bumi-Nya ini.


Terima kasih juga pada rakan-rakan yang sudi wish kat aku hari tu. Terharu giler beb.. satu hari tu aku reply ucapan korang. Aku rasa dah reply sumer ucapan hari tu . Kalo ader yang termiss tu mintak sorry banyak-banyak, tapi rasa sumer dah.

Mesti korang tertanya-tanya aku dapat apa dari En Suami tersayang kan?.. sejujurnya aku cakap..aku tak dapat aper-aper lagi weyyyy.. sedih ni tau.. sedih ni.. sambil taip entry ni pun aku sedih giler.nangis-nangis depan lappy..ohhhh sila jangan percaya statement itu.

Aku hanya dapat sepotong kek.... dari SR. Sedap wey kek carrot ni. 1st time aku try..ohhh..sungguh tetapppp nyumm...nyumm.. mau lagi boleh?

Tapi sila percaya kek ni memang beetul-betul sedap.. banyak giler buah kat dalam. Pastu benda putih kat atas tu yang buat kek ni super duper sedap.



Bagi Ajeed rasa... statement dia lagi melampau...

Aku : Cuba la wak..sedap.
Dia : Ermm..sedap la wak.. nanti boleh kita beli selalu kan...
Aku : melampau la plak..

Syukur alhamdulillah....meraikan hari kelahiran bersama insan-insan teristimewa dalam hidupku. Lagi best kalo family aku ader skali. Namu apa daya.

No comments: