Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, November 16, 2010

Finally…

Akhirnya Hafiy dah tak takut air lagi.

Yer la tak takut. Cuba tengok kolam yang betul ramai orang plak mau tak dia nak turun mandi. Tapi kalo kat kolam kecik pobia dia dah hilang. Weekand lepas kerja dia mandi kolam jer.. kejap-kejap nak mandi..kejap-kejap nak mandi… siap buat gaya terjun tiruk lagi.. sampai pedih tapak kaki tu. Reti plak…

Kitt la Buuuuu



Mula-mula aku kasi dia berimginasi mandi kolam kat depan tv tanpa air jer…. Pastu petang tu baru isi air… Wahhh kemain hepi lagi ko erkk….sampai hingus kluar pun ko ingat air..terjilat-jilat…bluekkk..Pastu siap boleh baring-baring lagi dalam air tu. Risau plak aku, takut telinga dia masuk air. Dia aper tahu… Hepy jerrrr.



Jenuh jugak la aku nak ngajak dia masuk. Siap ugut kunci pintu lagi.. tapiiii.. apa dia peduli. Kalo macam ni.. tinggilah bill air umah ni bulan ni. Takpe la….bukan ibu yang bayor… babah tukang bayor… haha. Anak babahla katakannnnnn…..

Takper la, dia nak main lagi tu….

Hahh siap dapat approval dari boss besar. Memang macam ni kan kalo dengan lelaki… memang anak-anak akan naik minyak….. spoilllllll sangat sangat. Tapi tengokkk…bila skali babahnya mengamuk… sampai termimpi-mimpi.. tido dalam tangisan air mata…. Hohoho… sungguh sadis gitu kan

No comments: