Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, November 4, 2010

Amanah Saham Didik

Salam petang Khamis buat sumer readers.. Acik tak kerja yo.. acik tengah bermalasan kat umah sambil golek golek guling guling ni.. Jangan jeles yo.

Huhhh... penat.. makan pun lom lagi ni.. Aku baru jer sampai umah. Pegi bank jap tadi. Bukak akaun untuk budak berdua ni. Alhamdulillah.. akhirnya settle gak hajat aku nak bukak akaun utk anak-anak aku ni... Punyala lama peram duit budak berdua ni. Dari Hafiy lahir lagi. So hari ni.... OK .. done.....



Saper yang belum ada akaun utk anak mereka..eloklah pilih ASD. Banyak faedahnya.. sonang jer.. ko bawak surat branak yang ori and copy yer...tu jer .. pastu IC ko.. Nanti dia bagi 1 borang ko isi la. Masa aku bukan akaun tadi..sket punya bengang...Satu.. dia silap bagi borang.. sepatutnya aku isi borang warna merah.. tapi dia bagi borang warna biru.. Pastu 1 lagi..dia silap kepilkan borang tu... spatutnya yang kaben tu kat bawah.. dia boleh silap koyak.. sudahnya aku isi 2 kali... dan yang ke-3...dia silap tulis nama Hadif.. Sepatutnya Muhammad Aisy Hadif..tapi dia tulis..Muhammad Asy Hadif..tertinggal huruf I.. Perasan tak.. tu sumer kesilapan diorang kan. Tapi takpe..janji masa aku berurusan non ader masalah... Dia kata takder ok..fine..



Lepas settle sumer... konon nak jalan berduaan la ngan Ajeed... pi Metro Kajang jap.. naik kat panggung...tgk sumer citer Tamilll da.... tengok jam dah kul 2... ermppp.. balik jer la.. Lagipun Ajeed ada kerja.So dia hantar aku balik umah dulu... budak berdua tu masih kat Taska.. takper la jap lagi aku ambik.. Aku mau update blog jap.. kalu diorang ader.. jangan harap aku dapat ngadap lappy yo.. Hafiy sekarang sket punya bijak.. mula-mula dia cakap nak tgk ABC.. kang lepas tgk satu dua ABC tu... mulalah...

Buu... tgk car bu.....

Huisss....auta betul..... genetik saper nih..

No comments: