Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Tuesday, November 2, 2010

10Q Soo Much

Hari ni 2 Nov.....
 
Kerana Kelahiran Ini Adanya Insan Yang bernama Aku Hari ni..
Kerana Kelahiran Ini Adanya Insan Yang bernama itu suami aku ...
Kerana Kelahiran Ini jugak..Lahirnya 2 putera Hafiy & Hadif dan atu anak-anakku..
 
Kerana Kelahiran Ini jugak..maka terbinanya keluarga Bahagiaku Hari ni
Dan Kelahiran ini jugak..... aku diberikan nikmat yang paling istimewa dengan 1 kehidupan hari ini dan diberikan peluang untuk aku bersujud didadamu Ya Rabbi..
 
Aku bersyukur dengan kelahiran ini Ya Allah....
Kerana dengan izinmu aku tercampak dilandasan ini...dan aku pohon ya allah..Kau Peliharalah Keimananku... Kau Lindungilah Kedua Ibubapa, Ibu bapa mertuaku & suamiku yang tercinta.......Kau peliharalah keluarga kecilku.. syukur dengan setiap nikmat mu YA Allah.. Kau letakkan kami dilandasan yang betul.. kurniakan rezeki yang halal untuk kami Ya Allah.. dan tidak lupa Kau berkati hidup setiap insan yang menginggati kelahiran ini.....dan akhir sekali.... Kau Ambillah nyawaku dengan iringan dihujungnya kalimahnya La Ila Ha Illallah Muhammad Rasul Allah....
 
Terima Kasih Jua buat Ibuku kerana kelahiran ini..tak lupa juga buat Ayahku...
 
Pada yang bagi ucapan tu... TQ Sooooooooooooo Much.. Terima kasih atas ingatan ini.
 
 

No comments: