Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, February 18, 2010

SUNGGUH MENGUJI KEIMANAN.

Wahhh.. tajuknya... Ekceli inila kali pertama aku rasa serik nak jalan jauh kalo ader budak kecik. Serius aku cakap..masa Hafiy dulu takder aku rasa gini... .Seingat aku la.. sampai sekarang kalo balik jer kampung Hafiy takkan berak..sampai kg baru dia berak...punyala dia tahan... sungguh bagus budak itu kan? Hadif ni len macam sket...
Pertamanya aku serik sebab jem .... giler bapakkk punya jem.. sumer org ambik cuti ker?...
Igt ko jer nak cuti Cik Anie oiiiii.. org lain pun reti gak nak balik kampung. Apsal nak salahkan org lain. Cina raya apsal ko sibuk nak ambik cuti raya.. sendiri jawabla...

Pastu.. kan Hadif demam hari tu... Ntah kenapa sekarang ni dia asik berak-berak plak.. ke sebab penangan ubat antiobiotik tu erk? tahi dia kan.. bukan macam biasa.. agak cair dan berlendir.. ( perlu terang ke?)... kalo betul kahak yg ada dalam badan Hadif keluar dgn cara gitu..ok la.. berak la sampai habis lendir tu....soooo...sepanjang jalan pegi dan balik aku kena berenti cuci berak dia.. aduss... korang bayangkan .. dahla jem.. kena berenti-berenti lagi.. maunya aku tak sampai malam sini.



Inilah dia Si Bulat yg sengaja menduga tahap kesabaran ibunya..makin besar main bulat...

5 comments:

♥naematulsaadahismail♥ said...

comelnya.
dh nmpk dh mulut hafiy kat hadif. hehe.
boikot dia xnak balik kg kot. hehe.
patut xnampak k.anie.cuti rupanya

ross said...

ala sian nyer dak hensem ni...mmg betul xthn ubat antibiotik tu bleh buat dia cirit2 mcmtu..khairin pon dulu gitu jugak..

Cik Anie said...

naem.. cuti 1 hari jer.. nak ambik deret seminggu nampak sgt kalahkan tokey..huhu

ross.. kalo btul gitu ok la.. harap2 ilang la kahak dia tu

Sweetlilcraft said...

alahai..comel sgt kak ani.geram nk cubit pipinya..hihi:)

--ayu--

Cik Anie said...

ayu ..takper..akak bagi kebenaran utk cubit pipi dia.. ermm cubitt cubit hehe