Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, February 2, 2010

KUSSSSS SEMANGAT

Salam buat kengkawan sumer. Lama tul rasanya tak online. Maklum cuti 4 hari penuh dengan dugaan.. ceewahhh. Dugaan nya bukaan aper pun..

Kan hari tu aku citer bulat demam.. dah elok deman tu..okla alhamduliilah... timbul plak menangis tak henti.. pantang aku baringkan... pastu lak pantang bunyi kuat sket.. cth malam semalam aku perasan babahnya batuk..dia trus meraung tak sedar diri..sampai menggeletar kaki tangan.. ko bayangkan kul 3 pagi jadi gitu... maunya aku tak panik.. habis sumer ayat halau hantu aku baca..seriyauuuuuu bulu tengkuk.....tak tahu la tertegur ke aper...mungkin dia lemah semangat jer kotkot.

Semalam aku bawak dia pi klinik. Cucuk 3 bulan.. tu pun sebab aku tgk demamnya dah ok sket. Masa kat klinik pun nangis gak.. sampai budak 3 thn tu perasan... tya mak dia..naper bb tu nangis macam tu...Suaranya dah ilang.. kuat sgt menangis...Balik jer klinik.. datang balik penyakit menangis tak berenti tuh.. aku trus ajak Ajeed pi umah pakcik kat tempat kerja dia..mintak air penawar.


Masa nak pegi inject.. sempat lagi ...nampak tak... nak senyum pun takder mood.. senyum paksa setelah diagah

Alhamdulillah.. pagi tadi masa dia sedar nak susu pun dia tak nangis.. mulut jer bunyi bising..duk cakap sorang-sorang...nak kata dia tertegur rasanya aku tak bawak dia kuar mana-mana pun.. ntahla.. susah nak cakap...tapi elok la..selepas minum air penawar tu.. takder dia nangis lagi... Tapi lepas kejadian ni..rasanya pikir 10X kalu nak bawak dia kuar... takutla...

2 comments:

nalhuda77 said...

ada 'benda' yg kacau hadif ni..baby kan blh nampak..ya dok Hadif?hudoh dok antu tu?hehehhe

Cik Anie said...

yo la kali... sebab tu dia nangis..takut kot..tak boleh letak tuh