Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, February 5, 2010

KAN DAH KENA



Kejadian yang aku tak nak jadi akhirnya jadi jugak. Cuba tgk apa dah jadi dengan kaki Hafiy.. tapi dia tak nangis tau. Kebal tak kebal ini budak.

Sudahnya aku jugak yang kena marah dengan babahnya. Takper la aku mengaku..memang salah aku. Aku cuai..

Kesian pulak aku tgk dia. Mesti lepas ni bila dah pecah pedih sgt kan...

CIK ANIE ... SILA LEBIH ALERT DENGAN BUDAK AKTIF MACAM HAFIY NIE....

Ye..ye...

3 comments:

♥naematulsaadahismail♥ said...

kena minyak panas ke k.anie.. sian hafiy,jgn dikopek sudah.. hehe

ita cutevirus said...

aduyai...

ngerinyer ita nengok... huhuhuhu... sian hafiy...

da dapt bayangkan camne raser sakitnyer bile pecah...

Cik Anie said...

naem- kena sterika panas.. trus gelembung gitu...dah torkopek pun..dia mcm berair jer skang...
kit..kit..jer mulutt dia..

ita- taruk ubat gamat kecut trus esoknya.. skrg dah pecah