Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, February 11, 2010

BULAT

Asyik duk bercerita pasal botak jer.. bulat camner...? tgk muka dia cam tak puas hati jerr.. Entry ni khas untuk tatapan Miza ... dengan pertanyaan... bz lagi ker... update la blog... ermmmm....kakak ngan adik camner..sihat ker.. aper citer terbaru mereka...?

Ekceeli Cik Anie nak tunjuk pic ni kat Miza ... pic Hadif pakai baju cantik ni... sedang-sedang elok.... 2-3 bulan boleh pakai ni...



Timbang masa 3 bulan hari tu dah cecah 5.6.. semangat betul. Cek su nya cakap sekarang nak pegang Hadif sebelah tangan masa mandikan dia mmg tak larat. Dah terasa sangat.

6 comments:

Ena said...

walammak.. comel tol la hadif tu.. best kan ader baby cam munngil & chubby cheeky bum bum.. heh3x..

Cik Anie said...

hahaha............ ta syoknya dia demam skrg ni

ArPeGGiOS said...

alololo chomeynya si kecik tu. aku skrang bz jer ar cik anie. keje keje keje. sampai bila pun tak tau. sampai aku berenti tak tahan kot. he he he he...

Cik Anie said...

jgn berenti dulu.. kerja selagi ader kudrat..

ita cutevirus said...

acik anie,

bahu hadif cam baju iyyad la... huhuhuhu... semangat tol hadif ek...

Cik Anie said...

yer ke.. nanti ita ambikla gambar iyyad pakai baju ni...hehehe