Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Saturday, February 6, 2010

BERSAMA YG TERSAYANG

Hari minggu adalah hari bersama anak-anak & laki jer. Si adiknya kecik lagi..so kalo nak gi jauh piker 10X.. Tunggu adik besar sket jer..dalam 2-3 bulan bolehkah kita jalan-jalan jauh sket.



Sooo..untuk memenuhi permintan Si Botak yg saban hari tunjuk protes kat aku setiap kali balik dari Taska aku bawak dia pi Taman kat umah aku jer…terlepaslah gian si botak.



Mula-mula tu..slow motion jer… ala ala sweetttt carity gitu.. bila dah lama..mak oiiiii…terlebih aktif… dia bukan naik main kat atas. Tau.. tapi dia kuar-masuk ikut bawah mainan tu…. Babahnya yg tukang layan.. bila di tegur sket..trus merajuk sampai hujung padang bawak diri.. aku hanya melayan Si Bulat jerrr…. Lantakla dia nak tungang terbalik.. babahnya yg layan.



Kena selit skali gambar bibik Hafiy nih.. kalu tak dia bising.. lagipun sekarang dah ada permintaan dari peminat mesteri dia... hehhhhe



2 comments:

mawardi said...

hahaha..lawa bibik kak ani..nk cup la..kiki

nalhuda77 said...

adik ke tu?hehhe..bibik pun bibiklah...