Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Monday, April 27, 2009

Permulaan Pagi yg tak best...

Dgn semangat pagi ni nak bangun pagi.. naper ? sebab nak makan karipap kat warung nuuuuunnn dihujung taman. Walau jauh aku rela gak sebab karipap punya pasal.. samapai jer..
aku tgk tuan kedai tgh kira karipap..ader la dlm 24 biji.. agak aku la... tuan karipap ni baru hantar...nasib baik aku dtg masa ni... tetiba jer akak warung tu cakap harga ngan dia.. rupernya dia borong sumer skali.. kurang asssam punya pakcik...

Aku: Naper dia borong sumer (igt pasar borong ker haper)
Akak Warung : Dia mmg gitu.. dia buat catering..
Aku : Naper dia tak oder trus dari tukang buat karipap nih (masih tak puas hati)
Akak Warung : Kalau dia tak oder dari tokey karipap mmg dia dtg beli sini jer...
Aku : Trus tediam.. tapi dlm hati ..(habis kalo gini..takder can la org lain makan karipap ni...)

Aku pun dgn frustnya ambil kuih boommm sajer utk pagi ni.. walau hakikatnya aku tak brapa suka.. aku sumbatkan jer dlm mulut.. janji perut tak kosong...
Tapi aku nak gak karipap tu.. takper besok cuba lagi...


Psstttttttttt: Time2 gini takleh makan karipap pun jadi isu besar... dulu takder pun... tak dernyer aku heran....


6 comments:

ArPeGGiOS said...

buat sendiri la cik anie..
pastu anta sini sikit

Cik Anie said...

tak reti.... kalo reti leh gak coba-coba

nenekrock said...

karipappp huiiii
tahannn tahannnn tahannnn
haks

[-suziey-] said...

ish kalu sy la cik anie...sy ckp je ngn pakcik tu..pakcik bole x jual sebiji kat sy..sy btol2 mengidam ni..mklumla org pregnent...ha msti pakcik tu kasi pree jek..ekekk;D

Cik Anie said...

ELLY-ngidam gak ker..hehe...
anytime leh cari kan.. tai nak jumpa yg tul2 sedap ni susah

suziey- tgk muka pakcik serius giler jer.. besok kalo dia buat gitu lagi nak gak mintak beli ngan dia

zai@umiaiman said...

klau dah suker memmg yg keciknyer isu leh buat kiter marah kann.. sy pun cm gitu gak