Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, April 9, 2009

Kuda Ku lari gagah berani...

Seronak tgk bebudak ni naik kuda. 1st time aku letak Hafiy kat atas kuda yg bergerak.. hehe sebelum ni letak gitu jer takder gerak..bukan apa takut dia tak reti nak balancekan tubuh dia lagi. Budak ni takleh baca apa tindaakan yg dia akan buat. Kenkadang dlm kuda tu dok berpusing kalo dia kata nak turun...tak nak main lagi...dan dan tu jugak dia cuba turun...bukan leh tunggu benda tu stoppp..... dah nama lagi budak kan....
"Jom cepat-cepat..kejar Hafiy... "
Pssttt: Ibu nak naik gak leh tak?...pastu ibu kejooo Hafiy.. nak...?

5 comments:

nenekrock said...

alalaaa tomeinya hafiy dgn kuda pinknya
=D

Cik Anie said...

comel2 gak..tapi seb baik tak jatuh sebab dia nak turun masa kuda tu ligat berlari.. seb baik sempat tgk

arpeggios said...

sekali dah naik pasni kalau nampak mesti nak naik lagi. tu anak aku ar..

Cik Anie said...

hehe..sama jer budak ni..1 spesen ...

nenekrock said...

ya Allah hai dia
bercmpo gerun la kut kak
naseb x terjatuh kang x pasai benjol
=D