Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, April 2, 2009

I rela uuuuuuuuuuu.......

Tajuk dia cenggitu tu sebab Si Elly ni mintak jawab Tag dgn rela..bunyi mcm perempuan gatal kan?.....huhu....
1. Letakkan gambar profile anda- Takdernyer nak edit-edit... sebenar pc aku takder software edit-mengedit..betapa tak canggih kan.....main crop sajer... asal boleh..




2. Terangkan apa maksud gambar itu?- Maksudnya i sedang gumbira... sebab pic tu sebenarnya pic kami bertiga.. baru nak turun jenjalan di pagi raya... paham jer la.. kali pertama beraya bertiga...


3. Kenapa pilih atau letak gambar itu? sebab nak cari gambar kecik sajer... itu jer sebab lain...satu lagi aku mcm perasan jap pic ni aku nampak cam ayu giler babas...... (uweeekkkss..aku termuntah sendiri..huhu)


4. Tag 10 lagi blogger ..Takyah byk-byk la.. 3 org cukup la yer.....
- Prema
-Tinie
-Miza (sila jgn ngelat yerrr)


5 comments:

arpeggios said...

mencik tau Cik Anie nih....
skrang gak aku buat

Cik Anie said...

hehe jgn marah tau,,, nanti cepat kuar kedut tuu...

[-suziey-] said...

phewww..seb bek xkena tag..heheh...yg utang dulu pn xbayo lagi..jgn mare ytek cik anie..ekek:D

Cik Anie said...

yer la.. kita kesian ngna Suziey tau.. assenment kena buat lagi.. kerja lagik kan... Cik Anie ni sorang yg prihatin... hehe..

nenekrock said...

i rellaaa uuuu (sila pakai kebaya ketat bila ckp words ni keh) haks =D
bagussss akak anie mmg prihatin
^ ^