Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, April 8, 2009

Hafiy Ke TESCO

Memula tu malas nak bawak Hafiy. Tapi bile dikenang peristiwa kat Taska dulu tak sampai hati plak. Sooo aku bawak la jugak Hafiy jenjalan di TESCO. Memula aku igt dia tak suker la.. maklumla masa memula masuk keter tuh dia nangis jer... separuh jalan jer tertido..rupanya ngamuk nak tido. Sampai jer sana aku tgk muka dia hepy semacam jer..alhamdulillah senang kerja aku nak mennyoping.. bukan soping aper pun.. sesaja cuci mata jer..


Mula tu igt nak bawak stroller.. nasib baik tak bawah sebab norez pun nak bawak..sebab si Qash pun ikut skali.. adalah teman Hafiy kat sana..Masa ni uollss tau tak.. Hafiy meronta-ronta mintak lepaskan dia. sebab dia nak tarik baju si Qashrina nih.. masya allah..anak aku ker ni... ikut perangai saper nih suker nyakat org... hehe
Lepas shopping separuh.. singgah makan jap kat foodcourt kat situ. Sementara nunggu nak makan ligat giler si Hafiy ni..nak panjat meja la...nak turun dari kusi la.. mcm2 nama lagik budak kan... Qash blanja Hafiy makan nasik ayam.. ermmmm,, sedap kan sayangggg....


Jumpa jer kedai menarik weolls masuk. Si Kecik ni pun ngekor skali. Dah penat mendukung pass kat Kak Ina plak suh dukung Hfiy.. Nasib baik ada auntie Ina kan sayangggg..... last-last..elok jer weolls nak turun ke parking Hafiy tertido
Cuba tgk kaki Hafiy.. mau tak kotor.. dia siap duduk atas lantai lagi.. sambil main keter yg antah mana2 jumpa..Sajer jer aku tak pakaikan kasut. Kalo pakai pun dia bukan nak jalan pun. Kalo pakaikan silap2 cicir plak.. kasut tu longgar sket...

8 comments:

[-suziey-] said...

hahaha..yaAllah...itam jadinye kaki dia..haha..klako la hafiy ni..suke nyakat qash..ekek:D

Shitsurei shimashita said...

comelnya dia icap puting..lena sampai rumah ler tu kan. Best jd budak ni, nak titon org tak leh larang. Tp kalo dah tua2 ni buat gitu mo kena sepak kang. hehehehehehe :)

Cik Anie said...

hehe.. camner nak masuk contest baby comel kalo cam ni..

Cik Anie said...

heh tul tu.. mana2 jer kalo dia rasa ngantuk leh tido kan?.. kalo kita tido merata tempat org kata tak betull..ya tak?

arpeggios said...

hehehhheh larat lagi ker cik anie nak kejar hafiy tu.

Cik Anie said...

mmg tak larat.. nasib baik member tolong kejarkan skali..hehe

DeLLa said...

hehe..bestnye hafiy ikut ibu dia soping...

dah lama tak g TESCO..kalo boleh cik anie tak yah la g dah TESCO tu..sy dulu ketagih g TESCO..la ni mmg boikot habis dah...

Anonymous said...

nih tesco mana kak? hitam kaki hafiy tuh.

-tinie-