Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, April 28, 2009

Gigi Bukan kat Situ Woiiii..

Lately ni aku tgk Hafiy suka sgt main B**Dnya. Dia tarik sepanjang-panjang-panjangnya gerun aku menengoknya.. Yg paling aku tak tahan hari minggu lepas masa mandi aku bagi berus gigi suh dia gogok gigi. Aku tgk dah hampir berkarat gigi dia tuh..



Tapi kat mana dia gosok tau..cuba tgk pic bawah mana halanya berus gigi tuh… (terpaksa crop pic tuh demi maruah anak jantanku) nasib baik aku tak taruk ubat gigi..kalo tak mesti syiooook jer dia rasa…nyamannnn berangin & bau strawberry..hehe…

5 comments:

Shitsurei shimashita said...

ayoyo..adik kecik jgn macam tu..nanti luka. lalalalala :)

Shitsurei shimashita said...

wah..gunung kinabalu meletup..da gi hongkod ka miss?

nenekrock said...

heeeyaaaaa apakahh faktor yg afi buat cmtu kakkkkk hahahahah :))
18 sx btollll

Cik Anie said...

ntahla dia igt cumer bender boleh gosok cam gigi kot

[-suziey-] said...

auww sensored:p aksi terlampau ni cik anie..ekekek:D