Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, April 8, 2009

Bila Ibunya Sibuk Me"nry"

Ginilah plak gaya si anak.
" Bilala agaknya ibu aku nak balik ni.. dah cuba.. cuba lagi... pastu cuba lagi... Hafiy penat la buuuuu......"
Wajah yg penuh dgn tanda tanya..huuhuhuhu......
Hafiy siap tersimpuh atas simen tu (kat dlm kedai kasut)..aku dah cuba letak atas kusi tapi dia turun gak... aper boleh aku buat..
Julung-julung kalinya aku tayang rupabentuk kaki aku... tapi ni bukan motif sebenar aku ..sebenarnya kasut tu yg nak ditayangnya.. cantik tak?..bagi aku cantik la.. mungkin bagi uolls tak kot...

6 comments:

nenekrock said...

cantik kann suka kasut kaler cengitu favvyla kiranya cekelt tuh auuu

Cik Anie said...

betol..betol..bettol... senang nak matching kan

Shitsurei shimashita said...

hafiy sebenarnya nak try tu..

nice pattern and calour you..soft tak pad dia tu?

Cik Anie said...

ermm.. lembut sgt..sebab pad dia tu kain...

[-suziey-] said...

hahahha..letih hafiy nunggu ibunye..ekek;D

cik anie..seriesly i likeee...erk xtanya pn suke ke x kan..heheh:p
tantek la cik anie..sy sokong ;)

Cik Anie said...

hehe.. cantik kan.. tu sebab kita berkenan...