Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, April 28, 2009

Berangan anak org kaya..

Aqil dah masuk skolah kan..tahun depan genap 5 thn. Sarah plak masuk 3 thn..Mcm2 karenah 2 beradik ni..setengah hari kat umah dia minggu lepas rasa mcm nak pengsan trus tersadai kat atas sofa… Bukan letih aper..letih tgk diaorang tak reti duk diam.. ya ampunnnnnn….kejap melompak..kejap menyanyi ..kejap melolong….adussssss…..



Skrg baru masuk citer berangan jadi anak org kaya. Dlm buku BI Aqil adala satu gambar budak lelaki pastu bawah tu ader tertulis I’M A BOY…. & yg popuan pun sama gambar budak popuan & tertulis I’M A GIRL..

Aqil: Bu.. boy boy..(sambil tangan tunjuk diri dia)
Ila: Yer la boy boy….
(Aper lagi tersengih-sengih bangga la Si Aqil)
Ila : Dik.. sini dik ..kat ibu…
Sarah: Bukan adik..ge gel…

Hampeh tulll… berangan nak jadik anak org kaya tul anak buah aku 2 org ni....

5 comments:

Shitsurei shimashita said...

Insya Allah, mereka pasti berjaya berkat doa ibu dan ayah mereka.

Cik Anie said...

insya allah

[-suziey-] said...

hahhahaa..klako..uish cik ani..xsmestinya gegel utk ank org kaya jek;p

Cik Anie said...

hehe..budak2 pandai skrg ni

ArPeGGiOS said...

budak skrang memang berbeza dengan zaman kita kecik-kecik dulu