Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, April 28, 2009

ABC dah Hancuss…

Hafiy dapat ABC free tau.. Bos aku yg kasi..katanya malas nak sepahkan bilik stor rumah dia ngan benda ni..Paham2 jerla kalo ABC..25 keping…banyak tu… lagipun anak dia main sekejap jer..masih ok lagi.. Aku pun ader tya dia..tak nak beranak lagi ker.. dia kata tak nak .. aper lagi aku suh dia bawak jer la.. benda free org nak kasik..kalu beli mahal jugak kan…
Rejeki Hafiy la kan..

Hari Pertama Pasang…
Elok jer Hafiy main…. tersimpuh bukan main sopan lg anak jantanku

Minggu Ke-2
Dah tak elok lagi… dah reti nak cabut dah…tanagn Hafiy makin gatal…


Minggu ke-3
Langsung takder yg elok. Sumer dia cabut.. Aku dah tak larat simpan balik.. Last-last simpan buat sawang dlm bilik.. nantila ader masa aku pasang balik. Buat masa ni malas.
Pssttttt: Ibunya bukan rajin sgt ponnnggggggggggg............

2 comments:

[-suziey-] said...

ler ingtkan buku abc..ekek:D

cam sama je situation kat umah kita..pantang pasang..beterabur cenggitu ler./..kadng pk ape motip org tu design abc bole cabut..bknny budk2 nk main puzzle huruf tu nk pasnag2..xde maknanya..

Cik Anie said...

tul tu.. dia reti cabut jer.. pasang tak berminat langsung