Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Friday, June 20, 2014

Salam Pagi Jumaat

Assalamualaikum..

Kena teh tarik secawan best ni pepagi gini.
Ehhh.. idakla pagi dah ni...dah masuk tengahari dah pun. Ada ker sesaper yang baru bangun?..:)
Bestnya kalo tak kerja ..Fulltime housewife. Tapik spring pada mereka sebab punya hati kental melayan karenah anak anak. In shaa Allah ..guru yang terbaik ada ibu mereka sendiri. Betul kan?

Dalam seminggu dua ni seluar kerja macam ketat jer. Apakah tandanya perut makin menbuncit?...oh..no..no
Jangan sesekali kau datang lagi wahai lemak tepu. Tak suka..

Ekceli aku ni cepat sangat naik.. sebab aku suka makan malam. Tapi cepat jugak turun. Macam 2-3 bulan lepas. Lepas arwah ayah takder boleh hilang 3 kilo...cer bayang..banyak tu. Sekarang datang balik 3 kilo. Parah gini. Mana tak naiknya..kalo setiap malam asyik lapar jer. Selagi makanan tak habis boleh plak tak lena tidor..pikir satu hal jer..takut membazir..hikhik.

Malam tadi makan simple pun boleh 3 pinggan..3 beb..bukan 2..apalagi 1...TIGA... Kawan aku cakap kalo taknak bagi makan banyak jangan masak sedap sedap. Masalahnya apa yang aku teringin nak makan tu semuanya menu yang sedap sedap..hehe. Apa nak di kato.

Sebelum cerita ni meleret leret baik aku stop kan. Kan ntah apa apa yang aku tulis.. Sudahnya sdiri baca sendiri naik menyampah. Ok bye

Jangan lupa baca surah Al Kahfi .

“Barangsiapa yang membaca sepuluh ayat dari permulaan surah Al-Kahfi, maka ia dilindungi dari Dajjal.” (HR. Muslim)

Sekian Wassalam,

No comments: