Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Tuesday, July 7, 2009

Sambungan Kisah Tadi....

Aku agak-agakla dlm 20 minit ader kot zati dlm meetting room dgn HR Officer tu... Apa yang kena ntah.. aku email zati pun blom terbalas lagi...aku pun tak sabar nak dgr aper diorarang cakap.. call si zati lagi cepat...

Aku: Camner.. aper diorang cakap..

Zati: diorang ckp nak buat camner.. benda tak jangka..HR officer tu ckp kalo tahu zati ader degree dia tak ambik kerja.. saya dah mention kat situ. HR tu yg tak prasaan.. pastu dia tya pasal gaji.. bila dia tahu gaji sana lagi byk..dia relakan jerla.... mintak maaflah kat kak anie sebab susahkan akak..

Aku: Mana ader..biasala.. akak takder aper-aper..so.. bila last..

Zati: Hari ni.. sebab khamis dah lapor diri...nanti jgn lupa tgk TV2 (Muzik Aktif)- Bahagian Teknikal zati yg handle...aderla nama zati kuar kat screen nanti...

Aku: oo yer ker...ok la..gu luck la... jgn lupa sms akak kalo ader aper²

Zati: OK...sorry yer kak ...

Aku: Takder aper-aper....ok..

Rezeki dia dah nyata lebih baik kat sana...biarlah dia pilih jalan dia kan.. kita tumpang gembira kalo dia senang....

No comments: