Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Tuesday, July 7, 2009

Mood yg baik

Nasib baik aku tak kena marah. Dia ada tya gak naper bulan lepas tak datang minum air gula..
aku cakap aper..

" Emergency case hari tu .. balik kampung.. saya ader call klinik ..dia kata datang dulu hari ni dia akan bagi tarikh baru"..

hehe.. bijak tak alasan aku... bijak apernya... besok gak misi suh aku puasa.. datang minum air gula.. nampak gaya time out lagi la.....huhu

Psttt:
Harap-harap misi Sungai Ramal takder baca blog aku..




5 comments:

ArPeGGiOS said...

selamat minum air gula...
bluwekkkkk...

aCik Anie said...

uweeeekkk...... tak minum lagi dah rasa manis...

zai@umiaiman said...

sy pun sesangaattttt la xsuker minum... dan lagi lagi tak suker klau dpt tau ader diabetis cm sy dulu.....benci tul..

Suziey Ahmad said...

okk nnti sy rport kt misi sr tu ye cik anie..ekkek:D

aCik Anie said...

Zai- rasanya 1 mug tu leh bancuh ngan 3 jug air br ok kot

suziey- hehe... takper..dah slamat minum pun..