Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Monday, January 26, 2009

Takder yg menarik.........

Cuti raya cina aku kat umah mak mertua aku jewww.. so nak snap itu ini takderla...almaklum la... over kangg..lain lak jadinya... takderla citer bergambar ya..
Aku nak bagi gambaran la serba sikit erk..kalau aku tak hapdate mender ni rasa cam lonely jer...sempena cuti raya cinna ni 2 family jer balik ... pagi tadi kak idah a.k.a kakak ipar aku buat nasik ayam.. sodaapppp....
malam ni aku kat sini lagi..so boring la..diorang dah balik.. besok pagi my huby n pak mertua aku nak gi mancing..tinggal kami bertiga.. aku, hafiy n mak mertua aku... aku curik masa kejap nak update my blog.. ntah aper ogtua tu pikir.. ....
so ginila jadinya... menantu contoh la katakan...kui..kui..contoh ke? jawab ya mak...

No comments: