Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, May 13, 2010

MOHON BANTUAN



Perhatian kepada sesiapa sahaja yang mengenali wajah ini ..... sila laporkan kepada balai polis berdekatan.
Ataupun telefon jer terus pada nombor yang tertera.

Dipercayai kuar rumah pada pagi Senin tanpa disedari oleh sesiapa. Sedar-sedar dah hilang. Yang lebih membimbangkan dia seorang OKU. Pagi Senin kalo tak sikap aku ader kuar BULETIN PAGI kat TV3. Terkejuttt...macam pernah tgk jer org ni... pastu kuar plak muka akak n abg dia.. sah la....adik dia... petang tu plak terus aku tanya ngan abang ipar dia..

Sooo pada mereka yang terserempak kat area pasaraya ke.... tepi jalan ke.kedai ke..stesen minyak ke....atau mana-mana sahaja. jangan segan-segan tanya nama dia...kalo dia cakap namanya Reena dan tinggal Sg Chua tuu....sah la dia...cepat-cepat la tepon abg ngan akak dia... no. ada kat iklan atas tu.....

Keluarganya sangat-sangat mengharapkan kepulangan adiknya yang tersayang....

No comments: