Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Tuesday, May 4, 2010

SEMUA DALAM SATU…. (Part 3)

Ok la.. takper la kalo cancell pun ..petang ahad tu dapatla kuar riadah dengan budak dua org ni…sooo dlm kul 5 weolss kuar pi taman dekat umah…

Ajeed dah janji awal-awal.. kalau Hafiy duduk elok-elok kat taska tak kacau orang babah bawak pi main ball kat taman. Bukan apa.. anak jantan aku ni kena slow talk sket ngan dia… aku dah mula risau..menyakit gigit mengigit datang kembali… dia suker gigit anak dara org la… anak dara tu.. jantan tak main la.



Sampai masa yang di janjikan.. bukan nak main ball sgt pun..sepak 2-3 kali… dia merayau pegi tgk org main kite..

Hohoho.. mintak nak main layang-layang la plak.. Si babah tu ngikutkan aje apa yang direquest.. kalo aku.. menangis la ko kat situ.. dah letihkan stop la dia… kejam tak…?

Kan betul apa yang aku cakap.. dia pegang kite tu tak sampai seminit… last-last..babahnya yang terkial-kial cuba dan terus mencuba utk naikkan layang-layang itu.. gagal jugak.. pastu dia salahkan takder angin… padahal Hafiy yang tak berjaya naikkan.. baik punya reason…

Naper tak naik-naik ni wak..dekat 10 min dah ni…

Angin takder la….

Cehh..salahkan angin….


Kesian tgk dia terkial-kial sorang diri aku pun offerkan diri aku utk tolong dia… barula naik…
Aku hanya memandang dari jauh jer la.. peneman setia Hadif..



Sempat lagi snap gambar si kecik..igt nak masuk contest BABY IN BLUE… tapi tak cantik la.. kena la pakai kamera mahal sket .. baru cantik kan….Lumayan wooo grand prize dia...



PS: Kena booking org Serdang ni…. PS kat taman ujung minggu ni… boleh tak?

No comments: