Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, March 5, 2010

SELAMAT PENGANTIN BARU



Rasanya macam terlambat nak wish ucapan ni kat Zira. Tapi takper buat-biat boleh jeww...

Ekceli majlisnya 14 Feb 2010 yang lepas. Erm naper pilih tarikh tu..?..takperla kan kita tak sambut Hari Velentine uolss sambut lah 1st Annniverssary lepas ni kan..

Apepun buat pengantin baru.. SELAMAT MENJALANI HIDUP DALAM ALAM BERUMAHTANGGA, ASAM ITU GADUH..GARAM ITU MERAJUK huhu.... Pandai-pandailah settle Kalau kurang garam taworlah masakan tu... kalau takder asam... macam tak lengkap. plak.. soo... pandai-pandailah balacekan asam dan garam itu....

Adusss Cik ANie melalut aper ni... Tahulah baru bangun tidor.. muka pun tak basuh trus nak buat n3 nih...

Takperla .. Cik Anie permisi dulu.. nak basuh muka jap.. macam tak selesa jer kat tepi mulut ni...velengasss..........Issshh mana ader air liur basi... Hafiy ader la...

OK la itu saja n3 utk ni hari.....sekadar masuk utk menyapa.... Cau Cin Cau...

3 comments:

Ena said...

Selamat Pengantin baru .. ;P

JIVEBUMZ said...

cantiknya pengantin baru..
neway selamat pengantin baru kepada dorang hihi

Cik Anie said...

ena, ila- tolong jawab utk pengantin baru... tq