Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, March 6, 2009

Hantu Agnes Monica..



Lirik Lagu : Allah Peduli - Agnes Monica

Banyak perkara yang tak dapat ku mengerti
Mengapakah harus terjadi
Di dalam kehidupan ini
Suatu perkara yangku simpan dalam hati
Tiada satupun kan terjadi tanpa
Allah perduli
Allah mengerti
Allah peduli
Segala persoalan yg kita hadapi
Tak akan pernah di biarkanya ku bergumul sendiri
Sbab Allah mengerti
Allah mengerti
Allah peduli
Segala persoalan yg kita hadapi
Tak akan pernah di biarkanya ku bergumul sendiri
Sbab Allah Yesus kumengerti

Apa komen kamu semua bila membaca lirik lagu Allah Peduli nyanyian Agnes Monica? Apa yang tidak kena dengan lirik ini? Cuba kamu semua berfikir walaupun ia hanya sekadar lirik lagu sahaja! So sesiapa yang beragama Islam, berhati-hati nya, jangan di sebabkan fanatik dengan artis sehingga terlupa penyampaian artis itu kita leka akan hukum agama Islam. Berhati-hati!

13 comments:

Na Shari said...

Haiyo....Siapa la yg buat lirik lagu tu...nasib baik tak berapa berkenan dgn agnes monica...

arpeggios said...

dia islam ke ek ?
aku baru kenal dia bila dengar lagu matahari tu...

Cik Anie said...

na- ntah la saper yg buat...org kapir quraisy jugak kot..

miza- dia krisstian..

nenekrock said...

btoll tuuu kak anie kapir quraisy la tu

haihhhh cantikk si agnes nehh tp sayang non muslim

Cik Anie said...

dulu suker sgt tgk muka dia..ciut miut jer..skrg tak nak minat lagi la...hehe

[-suziey-] said...

ape kebendo nye derang ni punnye lirik..hampess:D

Cik Anie said...

benda yg boleh memesongkan akidah tanpa kita sedari...

kaum muda said...

patut, pengertian tuhan untuk agama apa je yg beza

||alis|| said...

salam ziarah.
teman belog saya di Indonesia bagitau, kat sana Jesus mmg dikenali dengan Allah.
Beza Christian dan Islam nyer Allah ialah Allah Islam ada tambahan "SWT", jadilah Allah SWT.

disana seorang Christian boleh berkahwin sama seorang Islam tanpa menukar agama masing-masing. menakutkan.

tapi kalau disini, yg lebih menakutkan saya, Islam hanya pada Bin/Binti sahaja...semoga akidah kita selamat dunia akhirat. amin.

(maaf ya terpanjang pulak)

Cik Anie said...

dunia mmg dah terbalik .. nauzubillah

fahmi latiff said...

emmmm... iye aka alis betul tu....

so sama2 la kita jgn dengar lagu agnes....

tul kan akak cik anie

Shitsurei shimashita said...

nak tgk reaksi pihak berkuasa once kagu ni masuk dlm industri kita.

Cik Anie said...

fahmi- betul tu... say ni to .......? to aper erk.. nanti jadi isu besar plak.. aper2 jer la...

shitsure- kita sama2 la tgk.. tapi mcm tak penah dgr lagi kat mesia ni... ke blom masuk lagi tak tau la..