Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, January 14, 2009

poshbag???? melampau....

Malam tadi punya citer...

Aku: Makan aperr mlm ni erk...
MyHuby: Masakla aper²
Aku: Malas nak masak la.. beli beger jer la.. lama tak makan beger Tam...
MyHuby: Yer la.. malas sungguh...
Aku: Tgk la.. kalo rajin goreng mee jer la.. payah nak masak slagi Hafiy tak tido...
My: Huby: Mana 1 nak ni.. beger nak gak ker...
Aku : Beli jer la...
MyHuby: ya la..

lepak ngan Hafiy dalam 1/2 jam dia pun tetido.. tak lengah lagi masuk dapur.. goreng mee seperti yg dirancang...
koo kee..kooo...keee kat dapur..siap mee 1 kuali ...
tak lama Ajeed pun balik..

MyHuby: Masak ke
Aku: Goreng mee jer...
MyHuby: Tamak betul la awak ni.. mana 1 nak makan...
Aku: 2-2 nak makan...(.sambil ceduk mee ke dalam pinggan) saya makan dulu yer..
My: Huby: yer la..makan la..saya nak mandi dulu...
Aku : (makan..makan..makan.... bangun sat..tambah mee)
MyHuby: Awak pakai poshbag ker....
Aku: Kah..kah..kah... buncit sgt ker....?.. (aku termalu sendiri)....

Habis mee terus aku bedal beger.....

LOSEN PATI HALIA NI OK KER...????? BETUL² MUSTAJAB KER... HARUS AKU BELI NI

4 comments:

~Eila @ Along~ said...

losyen ni eila pernah pakai..2 botol jugakla habis..mmg perut kempis..taham le panas nya..

Cik Anie said...

ooo..yer ker.. baguih2...ptg ni gak kena beli ni... tq eila

Ietams said...

mmg mujarab ke? aritu ade try, tah ler! mcm takde kesan je pon..
ikut rasi badan org juga kot

Cik Anie said...

ieta dah habiskan 1 botol ker?.. takperla..kita cuba dulu.. skrg MISI MENGEMPISKAN PERUT.. hehe