Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, January 29, 2009

Merah itu Ongggg maaaa.........

Balik dari kerja hari ni mcm biasa la berkurung ngan Hafiy kat dalam umah. Leka dok mlayan Hafiy aku dgr org ketuk pintu umah.. biasanya aku takut nak bukak pintu umah kalo ader org ketuk... hehe aku akan ngintai dulu ikut tingkap saper yg dtg.. aku takut kena pukau.. takut wooo.. sedar-sedar sumer brg kita serah kat dia...rupenya auntie depan rumah yg ketuk. Dtg bagi angpaw & limau 3 biji. Tq auntie..Gong Xi Fa Chai... Pandai auntie kire erk.. ngam2 sebijik sorang limau.. hehe...

Auntie ni mmg suker sgt ngan Hafiy.. suker dok menegur Hafiy..slalu kalo jumpa dia..

" manyak bulat woo mata bibi.. bibi..bibi (baby) ... manyak muka bapak woo.. "

itulah diolog yg dia slalu ulang.. 10X jumpa pun itu jer ayat dia... Takperla janji auntie hepy loooo..


6 comments:

arpeggios said...

Syok ar dapat jiran camtu. Angpow tu tuk mak ke anak ? hehehehe

Idayu said...

Waa..hafiy dpt angpow..:)Oklah dpt jiran baik..

Cik Anie said...

to ayu... ermm.baik jumpa jer mesti nak menegur.. tak rugi kita baik dgndia.. time kita nak balik kg lama2 dia tukang tgk umah..

Cik Anie said...

to arpeggios...mestilah anak..hehe.. ikut nilai dlm tu..

reena said...

beshnye ade jiran bg angpau... yang mintak kan angpau utk ariana dgn danish skali ahaks...

Cik Anie said...

to reena..hehe..jom dtg kjang nanti auntie anie bagi angpow..