Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Thursday, December 22, 2016

Bila Kau terrrrr Over Confident..

Assalamualaikum..

I is ngantuk.. dah nak cecah meja dah muka i ni..seksa sangat mengantuk depan boss ni kan?.
So untuk hilangkan rasa mengantuk aku ni..kita borak borak la dulu. Jap lagi nak ke suaru plak. Sempat lagi ngadap blog..hehe.

Cuti sekolah pun dah bakal melabuhkan tirainya minggu depan. Makanya rutin harian akan bermula. Sekarang boleh bersenang lenang lagi . Anak anak pun "masuk asrama " kat Serendah sana nun. Biar Ciksue dia la yang pening. I nak relex jap. Minggu depan satu lagi. Pening balik..Aduiii.

Ni nak cerita pasal minggu lepas. Berjimba sakan. Sesubuh alam anak anak dah bangun. Kalo bab berjalan laju jer korang. Tapi hari ni bukan nak citer aktiviti hari tu. Nak citer ni pasal aku ni yang hover sangat confident tu sampai rasa macam poyo pun ada.

Ila : Tayar ni kurang angin ni..kena isi ni..\
Aku : Yer ke ..ok lagi ni..
Ila : Takpe la ..isi jer la.  Ko pandai ke kak?
Aku : Tanya la orang situ.... Abang..kalo Exora berapa nak isi yer
Abang Saga : 45 ok dah..

Settle dia punya , aku ambik getah tu.... srettt...srettt...srettt..... tuuut..tuuutttt...tuttttt...

Ok .. settle...

Ila : Kak.. Mmg isi angin tak bukak tutup dia ke?
Aku : Memang macam ni... masuk tu...
Ila: Masuk dah tu..ok la...

Let's gooooo........

Dan semalam.. turn aku kena isi angin keter sendiri.. Aku tgk akak sebelah bukak tutup dia tu.


Kena buka tutup dia ehhh?... abih Exora ila tu selamba jer angin masuk..
Memang ajaib la kalo macam tu....
Hari tu angin masuk tu hanya sekadar halusinasi aku la yer..
Bila over konfiden jadi gini la..POYO jer..

Adik aku blom tau ni.. Kalo dia tau gerenti aku kena balik..hahahaha..

Sekian Wasalam

Love
Cikanie


1 comment:

sue said...

😆😆