Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Tuesday, May 15, 2012

Soalan Mintak Penyepak

Assalamualaikum..
 
Firstly aku nak mintak maaf la kalo entry aku ni bakal menyentapkan hati mana mana pihak..
 
Sabar aku pun ada batasnya.. kalo 2-3 kali soalan sama ko tanya. Motif sangat la kan...
 
Akak Peknen ke... (2 bulan leas dah tanya ni)..
Ermm peknen.... 36 hari..
Tapi kalo 36 hari takderla besar tu..
 
Ehhh.. tadi ko tanya .. ni ko nak dalih statement lain plak.. motif ko cakap macam tu?...
 
Yes perut aku buncit... Puas hati kau..
 
Benci betul dengan bangsa yang suka mengulang-ulang cerita ni.... Terima jerla perut aku memang buncit. Takyah la nak repeat lapaplohkali benda yang sama.
 
Lain la kalo aku mintak duit ko nak bayar treatment sedut lemak aku..
 
Done....
 
 
 
 
 

3 comments:

Ross... said...

Amboi marahnye cik anie kita nh...heheh..

aCik Anie said...

hehe.. sekejap jer marahnya..
sekarang dah ok... kena terima hakikat huhuhu

wHite Salju said...

hahaha..dak mane yg slalu tnya akak soklan sama ni meh sy luku pale dier bio cerdik ckit hehe ;P