Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Tuesday, March 8, 2011

Tag dari Cik Sue

Ermmm tag datang lagi setelah berjamang jamang takder. Kali terakhir jawab tag pun ntah bila..dah lupa. Zaman zaman novis dulu.. sekarang pun novis jugak. Tak sempat nak masuk segmen Abg Ben kita…dah tutup daaaaaaaaaaa… Takper la… Mungkin ader hikmah disebaliknya..maybe aku kena kerja lebih sket nak promote blog ni. Iyooo la kerja lebih.. promote apekebendenya.. takde benda punnn… sebabnya blog ni hanya untuk diri sendiri.. kalo ader tershare aper aper tu secara kebetulan jer.. Lagi kebetulan kalo ader readers yang sudi berkongsi cerita kat sini… Yang pastinya..readers yang selalu baca blog aku adalah adik adik aku jer la.. Kalo ader readers lain pun secara kebetulan jer kot… ermmm..siapalah diriku ini.. hanya gagak dirimba..uhukk..uhuk.. Wahhh panjang giler… Aduhhhh… malehnya..tapi demi untuk CIK SUE..…akan aku gagahlan jugak la.

1. Anda rasa anda hot?
Takdernya hot mana kot…tapi hot temper mungkin kot..(Nak penampar se das tak?)…. Ermmm…..Kata hot kannnn?…


2. Upload gambar yang anda guna sekarang
Tak paham maksud ayat ni..upload pic yang aku guna kat ner erk?.. desktop ke…Kalo desktop ni la picnya…..




3-Cerita pasal gambar
Masa ni outing ngan lakiden dan anak anak den..cam biaso la..tempat peberet lakiden..taman tak berbayorrrr…jimat lagi dekat. Hafiy masa ni taksub menengok layang. Hadif cam biasa la..doplohpatjam tekepit celah kangkang

4-Kali terakhir makan ayam?
Sila baca blog cikanie la…. Sebab last entry pasal makan koci (KFC) kat area area sini jer…..


5. Lagu terakhir anda dengar
Lagu dalam Mentor malam minggu hari tu…. September…September… Kenangan Manis di Bulan September….Lagu Kak Pah.. tapi budak tu nyanyi best jugak…… Lagu lain punyalah banyak…Ntah lagu tu aku minat la… Alamakkkkk Otaiiiiiinya…….


6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
ekarang ni jer kerja yang aku nampak cam gigih sket aku settle kan…..hwa..hwa… Well u know me kan?…. BZ sekali jer dalam setahun. Jangan jelessss


7. Selain nama sendiri anda dipanggil apa?
Member alam maya panggil cik anie… ada yang panggil acik anie… Kawan sekolah lama panggil Long…aku kan anak sulong….adik adik aku panggil kak… lakiden panggil wakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ooo wakkkkkk…


8. Tag 8 orang
Yang ni malas sket nak ikut peraturan sangat..Sket sket dah la yer cik sue….


1- CIK CUE
2- ILA
3- SITI
4- ATON
5- JAH
6- LIA


9. Siapakah no 1?
Adik aku yang tercampak jauh nunnnnn di Serawakk… Katanya membawa hati yang lara….ehemmm


10. Katakan sesuatu tentang no 5?
Jah.. bila nak kelik kapungggg? Mek duk jerik tepi sunga rindu ko cucu ……..ore kapung kawe nihhhhhhh…….

11. Orang no 3 berhubungan dengan siapa?
Dengan saper lagi… laki dia la.. EN Wanlin…. Dah ader anak sorang pun.. tak mungkin ader kekasih gelap kot….hahhaha

12. Bagaimana pula no 4
Kawan adik aku..sama sama larik ke Serawak….. Tuntutlah ilmu walau ke negeri China bebbbbb…

13. Pesanan buat no 6
Lia.... cepat cepat kawin yer... tak sabar nak tengok lia kawin.... asikk asikk kawan Lia jer yang kawin...hehhee... Jgn marah yer... kalo nak marah, marah kat orang yang mengetag Mak usu nih.


14. Kata2 cinta buat no 2
Adikku sayang…. Bila lagi mau sponsar tudung….?..baju … selipar….hahahhaha…..Takpe la..tak dapat yang tu dapah beg sebijik pun jadik la. Ohh aku cinta..padamu... sungguhhhhhh...... (sila ikut sleng Sheila Majid ok)


15. Adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan?
Tak mungkin ader...sebab No.7 & 8 tiada dalam senarai database kami..hehehe


16. Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang no 1?
Obses dengan warna hijau
Bulan 5 ni dia nak balik…yi haaaaaaaaaa…..
Suka tidorrrrrrr……………
Sudah ader Pak Keling……..

Suka guna broadband….tapi tak suka nak bayar..hahaha..


17. Persamaan antara kambing dan lembu?
Sumer sedap dimakan begitu saja… kalo gulai kawah lagi sedap.. bertambah tambah sedap bila dia datang sama pakejj….. bau diaa ya ampunnnn perghhh…layan collek perut.


18. Perasaan ketika jawab tag ini?
Takut takut… sebab ader mata tengah memerhati..mungkin jugak ader mulut akan berbicara……SHUTTT UPPPPP………


19. Adakah anda tau Rizman tu sengal?
Mamat poyo mana plak tetiba ader nama dalam blog aku nihhh… hehe ampunnn pakkkk….. permisi..


20. Gay or Les?
Aper benda gay ke les.. Rizman tadi ker… Kalo dia la… mana ku tahu…. Blom pernah aku jumpa…..




Okkk itu jer…. CIK SUE..silalah bagi markah…..perghhh (sambil lap peluhhh... alamakk menitik plak kat keyboard... lap lagi)

2 comments:

Sue Saari said...

ha3...dari 10 cik sue kasik 7 sebab tag tak cukup 8 nih..he3 apapun tahniah sebab berani dan jaya menyahut cabaran,hadiahnya tepuk tangan utk diri sendiri..

pssstt..segmen baru En Ben..cepat join tarikh tutup tgh mlm nih...kak sal pun join...

http://www.benashaari.com/2011/03/jelajah-blog-2011-kategori-ibu.html

Faizatul Hasni said...

hahahahaha..yg laki pggil tu lucu~