Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Thursday, August 13, 2009

Salam..

Salam utk kegkawan semua... adalah dimaklum masuk hari ni hari ke-3 aku MC. Bukan sesajer MC..doc yang nak kasi..takyah mintak..Makin teruk plak aku tgk mata aku. Merah giler...... adoii. pepagi plak susahnya nak bukak... mcm ader gam melakat. Macam ni rupernya sakit mata ya.. sebelum ni mana aku penah kena.


EEEEEE................ hantu mau makan budak...


Psst: Ader org cakap doa utk elak H1N1 tu sesat.. Baik korang takyah baca la... aku pun lom praktik lagi..nasib baik.....

5 comments:

ArPeGGiOS said...

ko skodeng saper cik anie... baik ngaku

aCik Anie said...

skodeng inchik zaidi..kua..kua..kua...jangkit ngan hafiy la...mana ader skodeng..zaman skodeng dah berlalu..hehe

zai@umiaiman said...

alahai.. sy cukup tak suker sakit ni... payah nau waktu pagi2 kan..
harap cik anie cepat sembuh yer...

hafiy jangkit dr sapa plak

Unknown said...

teruk nie cik anie.. sabar k jgn lupe makan ubat!

aCik Anie said...

zai- Hafiy plak ambik dari Taska... boleh kata kat Taska tu sumer kena..ngan pengasuh skali

Jivebumz-TQ.. setiap satu jamkena taruk ubat..pedihhhhh...