Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Saturday, November 29, 2008

cerita disebalik biskut.......

mesti uolls cakap..alaaa....citer biskut pun nak entry kat sini.....tapi ader 1 rahsia yang terungkai disebaliknya......
citernya bermula masa saya lepas lahirkan hafiy.. dalam pantang. masa tu anie kat spital... dah selamat hafiy dilahirkan..sibuk la my hubby ni..tanya nak makan aper.. aper yg boleh makan ..aper plak yang tak boleh makan..maklumla 1st time pengalaman camnie.. mak anie cakap beli la bikut tawar cap pingpong..

My hubby pun pi la beli..seluruh kedai dia cari biskut cap ping pong..tak jumpa-jumpa dari 1 kedai ke satu kedai dekat 10X dia call ..tak jumpa-jumpa

(dlm tepon)
My Hubby: Wak (dari bercinta sampai laaa ni..dia panggil wak)..mana ada biskut cap ping pong..takder la..
Anie: Kalau takder takperla..beli la biskut lain jacobs ke aper ker...
My Hubby: OK la..saya beli jacobs la erk ...
Anie:OK
Tamat citer lepas pantang ni..
Timbul plak citer baru....
Lepas kerja singgah kedai runcit sat..masa tu hujan.. anie dalam keter jew..dia yg kuar beli barang...
(dlm tepon)
Anie: Wak..beli biskut cap ping pong 1 erk.. hujan-hujan ni sedap gak cicah ngan teh panas...
My Hubby: Biskut cap ping pong takder la..
Anie:yer ker,,takkan takder..saya baru tgk kedai ni ada jual biskut tu...
My Hubby: Betul...takder jual biskut cap ping pong ni...
Anie:Takperla..nanti saya turun..awak pegang hafiy....
My Hubby: OK

Saya pun dengan segera turun dari keter..
....aderpun biskut ni..tak nampak ker pakcik ni...dah siap bayar sumer..masuk balik dalam keter...

(face 2 face)
Anie: Awak ni ..tak nampak ke ..ada la biskut ni....
My Hubby: La biskut ni rupernya....ni bukan biskut cap ping pong la... ni biskut HUP SENG...kalau biskut nila yg awak suruh saya beli masa dlm pantang dulu..mmg ader depan mata saya la...
Anie:laaaa.....yer la biskut ni la ......biskut cap ping pong
My Hubby: Biskut Hup Sengla...
Anie: Aper-aper jer la...

hehehe..rupanya selama ni...salah faham..dia panggil lain..anie plak panggil nama
lain..
Uolls sumer panggil aper erk... takperla...ape-ape pun..yg penting biskut..yer tak



hafiy sebagai model biskut

Sedapnya biskut sampai tak pandang kiri kanan


makan nak..jgn tak makan...

No comments: