Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, May 31, 2011

Mudah Mudahan..... Amin

Assalamualaikum..

Status mata aku sekarang , 0.02micron jer terbukak. Itupun puas paksa nak kasik luas sket. Kalo tak langsung terkatup. Nak kata makan banyak? .. takderla banyak sangat pun. Tengah naip citer ni pun dah brapa belas kali menguap. Nampaknya kesan tido awal semalam meleret sampai ke petang ni.

Aku rasa normal la kan kalo budak laki minat lori keter motor ni. Tu sebab aku tak heran kalo rumah tu menimbun dengan mainan macam tu... Mudah mudahan besok jadi Engineer, aminnnn.

Malam tadi Ajeed berdua ngan anak jantan dia tu. Hadif sama aku awal awal lagi dibuai mimpi. Ntah apa project diorang pun aku tak tahu.. Yang aku perasan pagi tadi Hafiy dengan seluar terbalik. Lantak la.. sekarang ni aku biar jer dia berdikari.. urus diri sendiri kat umah. Seluar baju pun ikut suka hati dia sendiri nak pakai yang mana.. Sampai aku pulak yang pening tengok dia pakai baju.. seluar lain.. baju plak lain.

Pagi tadi Ajeed cerita kat aku..

Ajeed : Awak tahu anak awak cakap apa semalam..
Aku : Apa dia...
Ajeed : oh my god

Aku : hehehehe

Malam tadi diorang berdua tengah layan youTube.. Mula mula tu as usual la.. layan ABC Song.. Tetiba plak boleh plak godek sampai jumpa youTube pasal lori trailler yang panjang panjang tu...apa lagi.. eksited giler la budak kuntal kintil tu.

Ohhh My Godddddddddddd

Bukan main hepy lagi boleh tgk lori.. Aduiii... Lantak la anak oiii..jangan ko minat kat barbie doll sudahhhhhh. Tapi kalo bab melalak melolong..memang fail..Memang kepakaran dia. Adik dia pun dah kalah sekarang.

Masa ni balik dari Kelantan hari tu. Tak nak turun..



Nak balik Kantan..Nak balik Kantan (Kelantan)..
Takper.. bulan depan kita balik lagi..


Bengangggg jer bapak dia....

1 comment:

Sal Saari said...

omg..hehe
tak lama lagi leh jd ore 'kantan' lah ye hafiyyyy!!