Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, March 23, 2011

Kesal..

Dah petang rupanya. Hari ni bukan takder masa...banyak sangat masa terluang. Ntah naper petang baru timbul mood nak update blog.

Konon tahun ni nak berazam jaga attandance... Semalam tutup akaun..maknanya hari terkahir untuk gaji bulan 3. Tapi yer la..macam mana kita rancang pun kalo dah rezeki kita takat tu... nak tak nak kena terima jerla. Pagi semalam boleh hilang kunci keter. minit nak pukul 8 baru jumpa. Sakitnya hati aku. Rupanya kunci tu ader kat tempat biasa, cuma terlindung sket dengan putik kapas... tapi sebab hilang akal punya pasal, benda yang kecik boleh jadi biggggg problem... . Tapi aku percaya ..setiap apa yang berlaku ader hikmah tersembunyi disebaliknya.

Aku redha dengan segala ujian dari-Mu Ya Allah....Pada En Suami..mintak ampun mintak maaf banyak banyak sebab tertunjuk emosi kurang stabil lagak orang giler moroyan semalam.

Menyesal sangat sangat......sumpah.

1 comment:

Sal Saari said...

pas ni kena bangun awl sket dr biasa..