Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Wednesday, July 7, 2010

INTERNET MENGONG

Hari ni masuk hari ke-6 line internet kat ofis ni buat hal….. aduussss..boring giler tahap dewangga nih.. kejap ilang..kejap lagi ilang balik..paaastu ilang balikk… aik..ilang lagggggggi. Itulah aku. Pendek kata memang tak lekat kat opis la 2-3-4 hari.

Abih … ape boleh buat.. duk opis aku ngantuk.. banyak kali dah nak tersembam muka kat keyboard.. nasib baik leh dokontrol lagi.

Pada yang tercari-cari mana aku hilang..mintak sorry banyak-banyak.. memang aku alergik ngadap koputer tanpa aku bukak blog atau FB…. Ateee..katanya blogger tegar.. kata jer tegar.. tapi 1 entry utk satu hari pun bukan main liat lagi sekarang.

2 comments:

Anonymous said...

sgt cian kan kite kite nih..... :(

aCik Anie said...

ermmm...ciannnn.....