Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, July 15, 2010

HADIF PLAK...



Turn Hadif plak yang demam...Senin malam yang lepas dah perasan badan Hadif macam dedar sket..kejap panas kejap sejuk..pastu panas balik... Maybe demam nak tumbuh gigi kot..

Pagi Selasa aku hantar diorang macam biasa la.. sebab takder la panas sgt.... Ajeed call... :

"Tanyalah Taska Hadif cammner..."
" Ye lah "

Aku pun tak lengah lagi... call taska....

Aku: Badan Hadif panas lagi ke kak....
Taska :.. Takder la... ok jer..dah kekenyangan kat atas toto..baru lepas makan.....

Ok la.. hepy la kejap..ooo Hadif dah sihat kot.........tetiba taska call...selang 10 minit kotttttt......

Taska: Hello anie...
Aku: Ye kak...
Taska : Badan Hadif panas la..38.5°c.....

Seeee... baru jer aku call tadi takder aper-aper... takkan cepat sangat suhu dia naik... naper tadi masa aku call tanya cakap dia ok.. apa salahnya masa aku call tadi ko ambik masa kejap pergi check.. mana la tau pengsan ke aper ke... tunggu aku tanya dulu..baru lah ko sibuk-sibuk check suhu segala bagai ni...Ntah-ntah ubat yang aku bekal pun ko tak bagi..

Huhhhh......mmeencikkkkkkkkkk..........

Terus call Ajeed.. ambik Hadif kat taska bawak pi klinik... Semalam pun ambik cuti sebab panasnya lom ilang lagi....
Hari ni hantar sana pun tawakkal jer. Mintak-mintak diorang tengok-tengokkan la sket si Hadif tu.

No comments: