Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, May 28, 2010

BARU SAMPAI

Bersiaran secara langsung dari umah penginapan di Seri Iskandar Ipoh Perak. Boleh tahan gak umah dia. Serba lengkap, paling penting ada ekon. Diorang dah booking awal-awal tempat penginapan.. datang..bawak masuk beg jer...



Mari kita melawat umah ni kejap.. peti ais ader.. tv ader, dapur gas..sumer ader... yang paling best ader berukband.. so sementara tunggu yang lain-lain..kita bertenet dulu.





Family kitorang yang paling awal sampai. Rombongan dari Kelantan lom ader lagi. Dengar citer masa ni nak bertolak..masa ni la sibuk nak tukar tayar apa... aper da.....



Ekceli besok kami ader jemputan kat Bota Kiri. Anak sedara Acik Anie kawin dengan org Bote.. tu sebab Acik Anie ada sini..

Ok la..kami nak rehat dulu...En Suami dan si bulat sudah lama di lamun mimpi.. aku jer duk sabarrrr melayan karenah Hafiy.. nak tu la..ni la...hissssss.... nak rehat memang takder peluang..



Tak boleh jadi ni..kena kurung ni.. paksa tido.. kalo tak memang tak dapat nak rehat la...

Okla... permisi..

Nanti gambar kenduri besok akan diupload secepat mungkin...

Daaaaaaaaaaaaa............

No comments: