Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, March 25, 2010

UBAT KENCING MANIS

Kalo masa aku pegnen dulu boleh kata hari-hari aku makan "Collek Pauh" a.k.a mangga ni. Kalo takder mangga oren sunkist, epal pun jadi. Ntah la napsu nak makan benda-benda masam memang membuak-buak.. nak-nak ngandungkan Hafiy.. Hadif dah slow sket..sebab apa tau...sebab BSP aku tinggi. Padan muka...last-last kena cucuk 3 kali satu hari. Itu takper lagi .. yang tak tahan bila jer baby lahir dia pun kena ambik darah skali.. kat kaki... kesian Hafiy..



Lawannya plak ngan nih...pasangan paling secocok la ni..



Bertitik tolak dari situla...ngandung jer Hadif..tak makan byk sgt.. makan gak tapi gula taruk lite-lite gitu. Pastu sekarang macam biasa jer.. yerlah mulut org ngandung .. nak jer makan yang masam-masam gini. Tapi yg aku tak tahan bila org siap tayang kat FB gitu.... auuuuuuu,... terusss "belocor" a.k.a berair mulut ni... Mesti ader org akan terasa kan..hehe...jangan marah.

4 comments:

Ena said...

wallamakkk..

tu peberet ena gak tu.. tp mase peknen dulu ena x amik sangat la sbb x tahan rase heart burn.. hu3x.. sampai la nie pun dah jarang amik.. sbb gigi dah ngilu.. sob sob sob..
ngidam terus nak makan nie.. !!

Cik Anie said...

hehe..skali sekala makan takper... nak2 dpt yg fresh giler.. kruk2 bunyi lagi

Anonymous said...

nyam2 sedap tu mangga colek kak anie oiii....my peveret huhuuu...CT

Cik Anie said...

dah agak dah ct.. wahhh syok cuti..leh online lagi....