Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, March 16, 2010

TERKEJUT ALA-ALA BERUK JAP

Masa aku tgh² relex sambil baring² kat atas sofa empuk tadi dapat 1 mesej. Miscall dari Cik Sue Hadif 6 kali .... aikk naper ni..emergency ker?..aku dah terbayang muka si Hadif... cepat-cepat aku cal dia balik...

Adik : Kak..... baju aku ilang..yg jemur kat luar semalam...(dengan nada yang mengalahkan minah kepoh)
Aku: La..yer ker..yg mana 1
Adik : Allaaa yg kuning beli PASAR MALAM tu...
Aku : TAkper la... bukan mahal pun baju tu....
Adik : Alla...aku sayang la baju tu...

Sayang sebab aku belanja kot.. nak tahu harga berapa......mahal SIOTTT tuuu... 7 henggit.....
Aku pun bagi la cadangan suh antor memo pada saper yang disyaki....

Alih alih aku cal balik dia tadi....

Kak..aku dah antor memo kat saper yg ambik tu.. sayang tu...ader sentimental value....huhu
Mcm la ko tahu saper yg ambik......

Abis ko tulis aper?

KEPADA SESIAPA YG BERKENAAN YG TERAMBIL ATAU TERCURI BAJU BERWARNA KUNING ...SILA HANTAR BALIK SEBELUM TINDAKAN DIAMBIL....(BOMOH)

Tak tahannya siap ugut bomoh tu..... adusss parah-parah..aku tanya dia bagi kat saper memo tuh... dia cakap selit kat bawah pintu umah budak bujang tuhhh..... so tgkla..saper yg ambik... dia hantar ker tak...



Tu la ghuper baju tu...takder cantik ponnn... ntah kat mana letak sentimental valuenya...

Psst : Pasal n3 sebelum ni...Dah panggil utk interbiu... suh datang besok.. tapi aku mintak minggu depan....23/3...

4 comments:

Ena said...

kelakar lah siap wat memo tu.. ekekeke.. yerla mende yg disayangi x mestinyer mahalhan!.. klu dah sayang tu mesti duk teringat2..

wahh.. dah panggil ker?
Gd Luck ye!

Cik Anie said...

itula... tak tahu la camne..buat ker silap org tak ker malu...

ermmm... pegi dulu la.. nak atau tak no2 yer tak ena

UmiDAnisH said...

huhuh, hope dapatla jumpa balik.. kesian plak kat dia tu

Cik Anie said...

hehhe..sentimental value..last2 kita yg menjawab