Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Thursday, March 25, 2010

SUNGGUH TAK PUAS HATI

Aku sekarang tak puas hati betul la...kat saper lagi kalu bukan ngan Taska tempat aku letak Hafiy.

Mau aku tak bengang... first ...
Semalam masa aku ambik Hafiy...

Susu Hafiy dah habis ekkk... hari ni dia tak minum susu...

Bengong.. apsal ko tak cakap awal-awal...abih sanggup ko tgk budak tu minum air masak jer..patutla hari kamis lepas..last hantar sana sebab Hafiy kena Chiken Pox aku tgk dia minum air suam..agaknya masa tu ssus dah habis..tapi ko lupa nak bagitau... aku igt ko bagi air jampi utk CP tu.....biasa ko ader tulis kat white board depan ..tapi macam takder jer tertulis AISY HAFIY-SUSU HABIS. Takper la besok aku bawak la... settle.

2nd.. masa aku nak keluar tu aku tgk seluruh badan anak si pengasuh ni penuh ngan bintit merah... aku tanya dia...

Boboy kena campak...penuh satu badannnnn

Aku hangin betul la... apsal ko tak kurung anak ko dalam bilik.. ataupun jangan bawak terus datang taska...
oooooo masa Hafiy dulu sibuk ko kurung dia dalam bilik...konoon taku jangkit...ko takder plak buat gitu kat anak ko.. elok jer main ngan budak lain kat laman depan tuh...

Kalo ikutkan mau jer aku hantar tempat lain.. apakan daya.. itu jer tempat yang paling dekat ngan umah aku... kalo aku hantar tempat lain..jauh sket la.....

Terpaksa aku lepaskan rasa tak puas hati aku kat sini...korang pun boleh pikir mana betu mana yang salah... Kan kata tak ikhlas jaga anak org marah plak kan...

2 comments:

prema said...

kat taska ker kat baby sitter ker seme sama jerk.. kita yg kena bersabar.. mmg payah utk dpt pengasuh yg sgt baik.. smtimes kite pun x puas ati ngan baby sitter gak.. nk buat camneh..? akak x sound dier ker?

Cik Anie said...

blom cakap lagi.. petang nanti kalo ader lagi jadi apa2 baru nak tegur