Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Monday, March 8, 2010

SEKALI LAGI?

Pagi tadi dalam kelam kabut siapkan Hafiy utk ke taska... punya lah liat nak bangun pagi tadi.. mungkin letih sangat kot.. Kata kat Hafiy yg liat nak bangun.. aku pun sama 2X5.. cuma bezanya Ajeed tak payah nak dukung aku pi bilik air.. Hafiy ni lain sket.. nak kena pujuk setiap hari.. standby dengan baju Transformer, Upin Ipin atau Ben-10..barulah mata dia luas terbeliak... tapi kalo org tua aku tak tahu nak umpan dengan apa... hehe..

Sebenarnya aku nak citer yang handphone aku sekali lagi hilang tak dapat dikesan... kenapa semalam aku tak perasan erk.. pagi tadi dalam kelam kabut baru teringat nak tgk hendphone bagai nih.. memang Cik Anie selalu gini.. tak salah la kalau Ajeed ugut nak potong line hendphone aku.. Jangan la gitu laling.. manusia kan memang selalu lupa.. kalo tak takkan ader puisi yg tajuknya MELAYU MUDAH LUPA... yer ker erk?..

Yg jadi Ajeed marah tu sebabnya dia terpaksa call hendphone aku 8 kali sebab aku dah turun awal² tunggu dia kat keter.. tu dia bengang giler tu... Aku pun memang siyes..tak tahu mana aku campak henphone aku...

Tetiba kat ofis... dalam kul 11-30am tadi adik aku call...

Ila: Kak... henphone ko ader kat dalam handbeg aku la...
Aku: Laaa yer ker....patut la seluruh pelusuk rumah Ajeed cari tak jumpa...

Seeeeeee.......... ntah bila aku masuk dalam henbag adik aku pun aku lupa....
Aduussss... camner nak cakap ngan bosss ni.. gerenti aku kena basuh skali lagi..huhuuhu
Nak pi selayang bukan dekat woooo.. kalu serdang mau jer aku suh Cik Su Hadif yang tolong hantar aku...ni Selayang.. dekat sejam gak kalu jem...

Aper Cik Anie nak buat erk?.....

4 comments:

Ena said...

ehehehehhe..

teringat pulak adegan lupa2 nie kan!.. ena pun penah cenggitu cik anie.. tetibe lupa spec mate katner.. upernyer ader kat atas paler.. wahahahhahah..

aCik Anie said...

adusss parahhh.. atas paler pun leh tak prasan ni... ena pakai spec ker

~Eila Nur Kaseh~ said...

lorr haii..
eila bgn pg mesti cek phone dulu...
kalo phone ilang kejap pun dah gabra..hehe
cik anie...jgn byk mkn semut..mudah lupa!

aCik Anie said...

ntahla.. kalu time cuti henphone mmg ntah mana2 campak... sampai dlm mesin basuh pun ada..
tu la.. semut pun suker sgt lepak kat umah cik anie