Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, March 31, 2010

PLAYHOUSE BUATAN SENDIRI

Hari ni mood down sajer. Semalam rasa macam tertipu oleh seorang awek... nak tau kisahnya...uolls leh baca sini... malas nak dikenang lagi...menyakitkan hati sajorkkk. Takpe akan ku jadikan satu pengajaran lepas ni aku kena lebih berhati-hati

Untuk ceriakan suasana..apa kata kiter layan citer Hafiy ngan Playhouse buatan seorang arkitek a.k.a babysitter Hadif.



Nak beli kan mahal sangat, apa kata kalo kita buat sendiri jer....takyah kuar modal kan...
Alatannya...apa yang ada yang ader kat depan mata kita jer..tilam adik, bantal, towel, bantal busyuk Hafiy, bantal sofa...Tukang buatnya saper lagi...arkitek yang bertauliah..Cik Sue...Pasni ko takder saper la yg nak layan Hafiy buat sumer nih...kan balik jer taska..mengamuk nak buat khemah ni...


Dia main elok kejap jer.. pastu roboh dia suh buat balik.. aku tukang dengar ni pun tak tahan... nasib baik Cik Sue rajin melayan... ko buat 10 kali pun takkan dia reti nak masuk slow-slow...


Bila nak ambik gambar...pehhh... malu-malu kucing... siap sorok muka..excited sgt la tu.
Aku tak tahula kalo beli playhouse yang besar gedabak penuh 1 ruang bilik tido.. maunya makan minum tido berak sumer kat dalam tu...

Tunggu la sayang... nanti ibu kaya ibu beli 10 kkkkkkkkk. Bagi Cik Sue sebijik...adik sebijik... ermm..pilih saper lagi nak dibagi..ibu maybe leh muat....kalo babahhhh...ermmm so sorryyyyy...tak muatttt bebehhh..hoho...

6 comments:

ita cutevirus said...

wahhh... very the kreatif laa... kalo la izzah & iyyad nampak ni, sure die request satu...

nalhuda said...

mintak naqiuddin satu...

iFolia photogrAphy said...

memang kratif... nnti leh la saya buat juga..hehehe

Cik Anie said...

ita-hahahha... jgn iyyad ngamuk nak mintak pasni dah...

CT- Nanti suh Hafiy buat

iFolia- nak buat jugak erkk.. kalo org dewasa tilammya mesti tilam mahal...baru tahan woo

Nanthinee said...

kalah play station yg juai kat manjaku tuh

Cik Anie said...

edisi terhad..tak jual kat mana2