Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 4 Hulubalang :)

Tuesday, March 16, 2010

MENANTI DAN TERUS MENANTI



Sampai senget kepala ..menanti buah yg tak gugurrr... senget kepala takpe jangan tuan yang senget..ya tak?

Tak tahu sampai bila aku terus menanti dan terus menanti kat sini. August 2010 genap 10 thn aku kerja kat sini. Bukan tak nak cari kerja lain tapi memang susah sgt nak melekat. Nak kerja ngan gomen... jauh skali.. syarat kelayakan nak masuk pun dah out. Ntah aper susah sgt. Kena badi agaknya. Takpun nak suruh aku register sebagai OKU baru nak diterima masuk dalam kerajaan kot. Aku bukan tak pernah mintak.. sampai ke tua takder apa².

Member aku call katanya tempat kerja dia perlukan pekerja.. Job scope sama ngan kat sini ISO job.. ISO 9001 , ISO 14001... cantikkkk... aku trus antor resume...dia dah bagi boss tu tgk.. katanya mungkin dapat. Tapi blom panggil interbiu lagi.. Kalo kena ngan apa yang direquest aper salahnya kan aku terima.. sooooo

SELAMAT TINGGAL BUNGAKU...

huhhhh... mimpi aper nih.. diorang lom panggil interbiu lagi la.. ko berangan apesallllllllllll..........


DUSHHHH.........hambik sebijik....

4 comments:

Ena said...

ekekekeke..
x per cik anie.. berangan dulu.. tp jgn terlebih mgharap sudah la kan!.. kan tensi lak jadi lau x dapat..

Mudah2an dapat la yeh! Amin..

aCik Anie said...

insya allah..cuba dulu..kalo lagi baus kita pi la..yer takk

nalhuda wanlin said...

macam aku lah jugak..aku dok keje since April 2002...mencuba gov tak pernah dpt.boring dah tahap cipan rasanya.terasa gak nak keje tempat lain lbh mencabar..tp blm ader rezeki..aku doakan mu dpt lah yer...

aCik Anie said...

tq ct... skrg umur pun dah expired dah