Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, March 24, 2010

HARI INI DALAM SEJARAH



Giler jakun Cik Anie jap bila buka akaun Nuffnagg ader RM 0.46...Fuhhh bagi aku satu pencapaian yg amat baik. Mana taknya..sepanjang nak masuk 2 tahun aku berblogging hari ni baru terisi akaun aku. fuhhh very the vanggesss...

Org lain yg dapat ribu riban mesti dah tak heran kan... takpela...tu rezeki depa.. rezeki aku hanya ni jer..
Tapi apepun pada yg klik iklan tu tq soooo much.. nanti kalo korang perasan ader iklan kat blog aku (bahagian atas) tu klik la lagik erk....anggaplah itu satu sedekah... sebab salah satu yang boleh menolong kita kat akhirat kelak adalah sedekah..amal jariah... hehe.

Sedikit cerita pasal interbiu...

Boss aku kan mmg sporting giler... siap redho lagi masa aku cakap nak resign kalo dapat. Tapi kan dalam redho² dia tu... sempat lagi berzikir tepi telinga aku....

nanti ko pikir-pikirla..mana yg lagi bagus...nak mula kat tempat baru susah sket......



Setiap kali bersembang ngan dia mesti dia cakap gitu.. adusssss aku agakla ader la lebih 10 kali dah dia cakap gitu. Tapi aku telah nekad... aku mesti berubah... MESTI....

5 comments:

Ena said...

hehehe..

harus la rase teruje kak bile nuff dah naik kan!.. x per.. org lain tu biarlah.. bak kate cik anie.. rezeki depa banyak x per la kan.. :)

prema said...

adaker mende yg xder permulaan? walaupun permulaan agak susah, kesenangan tetap akan datang.. klu ada minat ngan keyakinan diri kompom blh berdepan ngan apa jua masalah/cabaran.. betul kan?

Cik Anie said...

ena- naper akak takleh buka blog ena erk...

prema- betul tu.. permulaan mmg susah aper-aper pun.. tapi alah bisa tegal biasa

Nanthinee said...

Moga2 akak dpt keje baru tuh....
BEST OF LUCK kak.

Cik Anie said...

tq tinie