Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, March 12, 2010

BUDAK PALING HOT

Budak paling hot kat taska saper lagi kalo bukan Hafiy. Setiap hari ada sajer aduan dari pengasuh dia. Kalo tak mengigit orang satu hari tak sah. Dah boring gigit ...cakar la plak.. yang terbaru pesen dia kalu nak marah kat budak lain dia tunjuk tangan yg digenggam.. penumbuk la kalo bahasa kasar.. astragfirullahhalazimmm.. mana dia dapat sumer tu.

Semalam satu aduan lagi yg aku terima. Dia nak menyinga dengan sumer budak kat sit.. pengasuh dia tape la mulut Hafiy dengan soltape.. nak tahu aper jadi....

Siap eksyen dengan sumer org yg mulut dia sorang jer yang spesel sebab kena tape... pengasuh tu cakap kalo saper suker menggigit... nanti mulut kena tape macam mulut Hafiy.. semua budak² menempek kat dinding .. takut dengan ugutan .. tapi Hafiy dengan bangganya tunjuk mulut dia ... bahawasanya akulah manusia terhebat sebab mulut aku jer yg kena tape.. tak takut langsung..

Sebenarnya punca dia tak takut tu sebab malam sebelum tu aku ader tapekan mulut dia.. sajer nak tutup mulut dia..bising sgt...tu sebab dia macam tak makan saman tu.



Budak kat atas ni ntah bila masa jadi kawan dia.. asal-asalnya jumpa budak ni kat klinik.. tapi masih malu-malu... balik jer klinik kitorang singgah beli baju kat Seksyen 7... terserempak plak ngan budak ni.. Hafiy yang masa kat klinik tadi malu-malu kucing terus excited lari-lari sambil nyorok belakang baju dengan budak ni.. aikkk..serasi plak.. budak tu panjat bangku..dia pun sibuk nak manjat jugak.. pendek kata aper yg budak tu buat..sebolehnya dia nak buat..

Itulah namanya budak.. suker pun ader tgk gelagat dia..bosan pun ader gak kalo dah terover sgt..wolopun kekadang rasa macam..argggghhhh...bisingnya... tapi yang pasti setiap hari aku mesti tak sabar nak balik main-main .. gurau-gurau.. geletek-geletek.. buat-buat merajuk dengan dia & adiknya...kerana mereka saja harta yg aku ada dalam dunia ni.....

2 comments:

nalhuda77 said...

aduiii..hafiy...suka gigit rupanya...kalo naqiuddin ibu dia jer dia gigit.dgn org pemalu ya Rabbi..kalau dah biasa baru nak berckp..kalo tak org tanya sepatah jwb sepatah...

Cik Anie said...

pemalu rupaya.. Hafiy takder... sumer nak di sapanya...mula2 tersengih- dari jauh..lama2 ummpp..berkejar-kejaran la..