Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Wednesday, March 31, 2010

BAIKNYA BOSS AKU



Minggu lepas dia ada bagi terubuk masin. Husbandnya gi outstation kat Serawak seminggu. Soooo bawak balik terubuk masin . Banyakkk giler.... Gaya macam nak meniaga. Sumer dibaginya sorang sekor. dekat 10 ekor dia bawak minggu lepas.

Pagi tadi dia tanya dah goreng ke belum.. kalo nak lagi dia bawak besok sekor lagi...ada 3 ekor lagi kat umah. Rezeki... ambik jer la kan.... nak buat camner..aku ni bukan jenis org yang menghampakan....hehe

Emmpp.. boss aku ni satu dia memang jenis yang tak kedekut.. macam satu kes dulu kala... aku pernah teringin nak makan kulat sisir... alllaaaaa..cendawan yg tumbuh kat pokok getah tu..uolls panggil aper tak tahula.. kebetulan dia balik kg..jumpalah jual kat pasar..dibelinya ...

Igt panjang lagi nak citer pasal kebaikan boss aku.. tapi sebab ader org nak dating ngan Cik Anie ni.... terpaksa la stopkan sini jer erk.. lenkali citer pasal lain plak...

Lalinggggggggku... jumpa kat belakang erkkk.......
Opsss Cik Anie ader scandal la......

Dari terubuk masin utk Cik Anie trus citer pasal scandallll lak........ APEKEHELLNYEEE......

4 comments:

ita cutevirus said...

ita suke sangat terubok masin.. cedapnyer... da goreng.. pastu tumis cili padi & bawang besar... pastu perahkan asam limau... nyummm..nyumm.. laporrr....

Cik Anie said...

tu la..... adussss,,, lapo plak perut ini

Nanthinee said...

jeles ner kite... baik hati punya boss lah yg akak dpt....

Cik Anie said...

hehehe... jgn jeles