Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, March 26, 2010

BAIK PUNYA LANDING

Adusssss.. pagi tadi seluruh badan aku sakit-sakit.. naper erk.. buat kerja berat ke?..ishh takder...nak kata aku jogging ..jauh sekali...ooooo baru aku igt...semalam baik punya landing depan budak cashier kat Bintang..nun kat area makanan basah...ntah org dalam tu perasan ker tak.. aku harap² depa buat tak nampak jerla.

Uolls bayangkan tangan kiri kanan bawak barang beg plak kat bahu...gaya macam gimnas negara...jatuh terkangkang depan budak casheir... hehe... tapi punggung tak berapa nak jejak lantai.... feeling Faiznur Miskin kejap.

Semalam kan kat sini hujan ..lebat la jugak.. hampir menjahanamkan payung murahku. Angin kuat sgt.. aku ingat lepas beli lauk sempatla ambik Hafiy.. elok kuar jer bintang hujan lebat giler.. dahhhh satu hal.. dahla Hafiy takleh kena hujan..baru nak hilang kudis chicken pox kan tumbuh parut..

Pagi tadi kat taska baru aku perasan rupanya bukan Hafiy dan anak pengasuh yang ader parut chiken pox..rupanya ramai.. bingung plak aku...saper yang mula dulu.. harap² bukan Hafiy.. kalo Hafiy gerenti diorang dah bising kat aku.

Tak kisahla..janji Hafiy dah sembuh... lega rasanya..alhamdulillah...

Psst: Daun semambu kat umah ader lagi.. dah kekeringan dalam bakul..punyala byk aku ambik hari tu...

3 comments:

Nanthinee said...

sekali sekala dpt buat gymnastic erk?????

nalhuda said...

hahha..kalo ada org tgk mesti tergolek gelak..tak per..sekali sekali buat gaya gimnas...kalo aku yg jatuh mesti nangka busuk...sib baik angin tak terbangkan mu sekali..hehhe

Cik Anie said...

tini- tu la..kalo sajer2 nak buat tu tak dapet la rasanya

ct- angin tu nak tarik payung jer...aku pun hampir ditarik.. hujung kaki dah rasa..