Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Friday, August 14, 2009

Aksi Chef Hafiy

Pepagi lg Hafiy dah masuk dapur nak tolong aku masak nasi goreng. Sekarang ni pantang aku ke dapur ..mula la dia ikut skaki. Kalau aku buat kerja lain like jemur kain ke lipat kain ke dia tak kisah sgt,. Tapi kalo tgk jer aku masuk dapur... ketiikkk....bunyi dapor gas.. mula la dia gabra semacam.. tgk2 dahhhh bergayut kat kaki.. so utk menutup mulutnya terpaksala aku bagi apa saja kerja yg dia nak buat.


Chef yang seksis..hanya berpampers sahaja....


Lumat ke idak tuuuuuuu...............


Bukan main lagi lentik jari manis tuu... kalah chef wan nihh.. camner bawang nak hancur...


Psst: Penat nyerr jadi surirumah sepenuh masa...:p

9 comments:

aleena said...

alalala..cute ja..

semangat tol nak angkat batu nak tumbuk2 bawang tue..hikss:)

prema said...

hu.. hu.. rajin nyer hafiy skrg.. nk jd chef plakk.. cnangla akak nnt.. huhh..

Na Shari said...

Wah...ada bakat n ak ganti Chef Wan ni...

Cik Anie said...

aleena, prema, Na- pantang tgk kita masuk dapur.. dia pun sibuk gak...

reena said...

rajinnye dia... sngla ibu dia lps nih.... hihi.. ade assistant memasak

Cik Anie said...

mudah-mudahan gitula.. jgn rajin menyibuk dah.. kalo rajn nolong ok...

ArPeGGiOS said...

dah mula cuti ker cik anie...

Cik Anie said...

dah mula kerja la.. mc 7 hari jeww.. tak puas

ArPeGGiOS said...

selamat berpuasa cik anie...