Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, March 3, 2009

Ubat Mata Yang Mujarab

Rangka Promosi sket. Ubat Mata Cap Kuali.. canggih kan brand dia.. ader nilai komersial yg tinggi tuh.hihi.. walaupun cap kuali mujarab weii.. guna beberapa kali saja mata Hafiy dah sembuh. Ekceli ubat ni akak ipar aku yg kasi.. katanya elok ubat ni .. apa salahnya kalo aku cuba kan. Ubat ni tradisional punya.. Org dtg jual kat mesejid.. rm10 hengget 1. Utk yg alahan, sakit mata, mata merah, mata gatal boleh cuba...

9 comments:

eidariesky said...

Assalamualaikum,
salam kenal yach dari kami

Aristatolis said...

Blog anda sangat menarik....

Cik Anie said...

eidarisky- Salam kenal juga dari aku sih..

Aristotalis-Tq

arpeggios said...

hai obat..hai obat....
mari beli obat

Cik Anie said...

hehe... :)

Mr. Security said...

salam...nak tanye...dah bape lame guna ubat tu? ade side effect or ape2 kesan negatif tak? sebab hari tu ade nampak orang jual dekat masjid bandar baru nilai,nilai,negeri sembilan...

nwa said...

Assalam

boleh berikan hp no penjual ubat mata ni?
Terima kaseh

Anonymous said...

Sya prnah pkai ubat mata Cap Kuali..sngt mujarab..skitar 1980 di jual di Cou kit Road..Ada demo mcm mna nk guna nya...blih brikn no hp pnjual ubat cap kuali yg mustajab ne...

zamrie awang said...

0172941289