Kenali Cikanie

My photo
Kajang, Selangor, Malaysia
Ibu pada 3 Hulubalang :)

Tuesday, March 24, 2009

Tangkainya Tercabut..

Sajer nak cakap.. Tangkai mug aku tercabut. Kalau tercabut senyap-senyap takper ..aku tak kisah.. ni tak ...siap jatuh depan sumer org.. sumer manager ader kat ofis.. bos aku pun ader.. nasib baik masa tu aku lom isi air.. niatnya nak buat air nescepe... kalo tak.... tak pasal pasal kena mengemop..... dah la aku ni jenis latah.. adoyaiii..hilang rasa kewanitaanku bila aku melatah.... (harap diorang tak dgr aper aku sebut...hehe)


Tapi nasib baik benda tu leh dicantum balik.. tapi tak leh melekat dgn betul sgt... lepas ni gerenti tercabut lagi

Kena gam ngan Gam Gajah..gerenti tak tercabut lagi... balik nanti la...


Nota kaki: Aku skang ni ngidam nak makan daging yg diperap semalaman.. kendian di bakarrrr..... huby honeyyyy.. plssssssss..singgap pasar malammm...beli daging segarrrr.......
Takder kena mengena ngan n3....

3 comments:

nenekrock said...

hehehhehe
mintak guna mug barula tu

akk ngidam ehhhh
dapt tgk pix akk mkn daing perap pn jadila hehehe
=D

Cik Anie said...

hehe... nanti akak ambik... ermmm..tbayang duk gigit daging bakar nih...

[-suziey-] said...

hahahaha...msti bunyi kelentang kelentung masa jtuh tuh,...hahah..lenkali bila jtuh mug tu ke lantai kan..buatxtau je..cpt2 blah.jgn ngaku sdirik pnye..hahah..baik x cover:p